fiGhtinG

semalam,aku keluar ngan anak sedara aku bernama alip..huhuhuhu,sayang aku pown ikut skali,aku mau kenalkan alip dengan dyba(kawan syg aku).so aku plan lah ngan syg aku,jadinya syg aku ajak dyba keluar tanpa pengetahuan die yg alip(anak sedara aku) akan ikut.Yang sebenarnnya mereka berdua dah saling mengenali antara satu sama lain.ahahah,tapi yang dyba ni cam takut..erm..ok bukan takut kot..segan maybe,huhuhu ngan alip ni..sebab ape ntah aku pown dah lupe.

ok,di pendek kan cerita dyba terkejut lalu tergamam apabila melihat aku bersama kakak dgn anak sedara aku masuk ke city square tersebut...Lagipon akak aku mase tu nak jumpe member die,so die ikut aku ngan alip pastu kiterowg berpecah bile dah masuk city square tue.huhuhuhu..klakar jugak lah yea muka adyba mase tue..haih..sorilah dyba,tujuan aku ngan syg aku adalah baik.takder niat pown nak kenekan ko,hahahahhaha...aku jahat aku tau,alah yela-yela aku mintak maaf..huhuhuhu...

ok-ok,stop cerita pasal dyba,ok kiterowg naik ke cinema untuk membeli tiker setelah membuat dyba terperanjat peristiwa yang aku citew tadi,huh! ok kat cinema tu kiterowg saling bertengkar untuk membuat keputusan nak tgk citew ape..yang sayang aku ngan kawan-kawan die sibuk nak tengok citew ape ntah name die MONSTER VS ALIEN lebih kureng lah,adeh aku ngan alip nak tengok citew fighting(gambar di atas)..last skali aku bed ngan sayang aku dan member die..yang kalau citew fighting tu tak best aku pulang kan balik duit wayang..ahahhaha,dan ternyata citew tue best,sebab lepas dierowg kuar dari wayang,kawan syg aku wanie berkata "eyh best jugak citew tue" ahahahhaha,selamat duit aku...huhuhuu

citew fighting ni berkesahkan tentang seorang remaja yang family nya berpecah belah,dan sanggup wat ape sajew untuk mendapat kan duit...huhuhuu..akhir skali citew ni,die lawan dengan player ayah die dulu..huuhuh..syiok ouh dan dapat bapew juta ntah...SHIT! korang cuba bayangkan JUTA! siot jew...uhuhuh...7 keturunan tak ape beb..adeh...overall citew ni mmg best....aku suke....seronok gile...huuhhuu

adeh sori kerana terpaksa membaca post aku yang panjang kali nie
adeh sori-sori
sekian..

0 comments:

Post a Comment