delima wokKk!

argh! aku sedang binggung memikirkan kepala ku ini..ahaha..delima beb aku,dak-dak suyh aku potong botak,tapi aku ngan sayang aku takmo botak...tapi kalau tak botak nanti sebab aku punca kalah mane tau..maybe 11hb ni insyallah kalau takder ape2 halangan skula aku layak mewakili daerah johor bahru ke pertandingan kawad kaki kadet remaja peringkat juara-juara daerah..jadinya..adeh...masalah nye masuk pertandingan tu dak-dak semua botak..aku sorang jew yang cam segan-segan nak botak...adeh..delima shial aku..botak kew potong pendek?
ahahahah..tak cam kusut lakkan pale aku pikir...huhuhuhu..ape-ape pown..doakan kesuccessan kami kat pertandingan tu nanti...insyallah juara...uhuhuhu..amin..amin...



kadet remaja sekolah impian emas


1 comments:

Anwar Husaini said...

kawad maen wei... haha

Post a Comment