Beseronok di JB!


salam sejahtera semua aku ucapkan..aku harap kepada yang sudi bace blog aku akan sentiasa dalam keadaan baik dan dirahmati..amin~ huhuhuhu..pada 18 JUN 2009(semalam) skola aku ada buat lawatan sambil belajar..mula-mula aku dgr happy giler...ahahah..pastu bile cikgu ckp "lawatan ke johor bahru" aku terus (^~^) ahahaha..orang tua ada kata jangan judge bOok by die puNye cover depan...ahahahha

jadinya,aku pown join lah lawatan tue...fuh!@ best giler..berbaloi lah beb...aku bayar RM10 jew uh...antara tempat yang di lawati
  • YaYasan warisan johor
  • Galeri seni
  • Muzium istana lame Johor darul takzim
  • Masjid Sultan Abu Bakar
  • Hutan Bandar
  • Taman merdeka
ahahahha..best giler,pastu yang pergi semua tue dak2 sekepla ngan aku..huhuhu..walaupon tempat-tempat yang aku nyatakan tadi adalah tempat yang pernah aku pergi..tapi,ble wat lawatan tu terus jadi cam pelancong...ahahhaa,kalau ada lagi aku MAU PERGI AGI!!!!

ahahhaa,post aku kali ni merepek sori lah kawan-kawan,huhuhuhhuhu
sekian

p/s:farah lincah masukkan gambar aku!!!

1 comments:

Nafizah Binti Khanapiah said...

best?
haha.ok la ue.
wlwpn kt jb je.

Post a Comment