Aku frust! ARGH!

salam sejahtera kepada semua yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa nie..terima kasih aku ucapkan,adeh..frust betul aku hari ni...haih,ada beberapa berita baik dan buruk aku terima pada hari ni..adehai..aku sebenarnye terpilih untuk masuk selection sukma untuk johor..sukan taekwondo,aku masuk kategori heavy weight(haih berat nyew aku) huhuhuhuh..so tadi mase aku trainning sir aku bagitau kat aku yang selection tu tak jadi(satu berita buruk) sebab dierowg ckp terus wat latihan sukma pastu baru wat selection(ni aku tak tau berita baik kew buruk)..argh! damn! korang cuba bayangkan bertapa penatnya aku trainning dengan berkoba-koba nyew untuk selection tue...haih....ok lah tutup citew tue....dah 1 berita buruk dan 1 berita aku tak sure..ahahaha

ok..pastu sir aku bagitau aku yang category heavy untuk sukma johor takder player,so sir aku ckp aku mempunyai harapan yang cerah untuk wakil johor untuk sukma nanti(yeah! berita baik) ahahahha..aku senyumlah skit...huhuhuhupastu sir ckp hari latihan akan di sms kat aku bile..haih bertambah bz lah beb aku(berita buruk skit) argh!

ARGH! paling aku takleyh blah..yang train aku nanti adalah coach yang bernama MR.KANDASAMI.mungkin name ni tidak asing bagi semua ahli taekwondo die johor..kalau asing tu..asinglah..adeh...tapi itu orang adalah coach taekwondo untuk johor..bapak arh! trainning die,gile vavi beb..fitness training die..fuh aku pernah tgk...mak aih! jatuh jantung aku..huuu(itu berita buruk).haih! SO tadi aku pulang dari train dengan pelbagai mood...haih..lagi banyak berita baik dari buruk..satu berita tak sure ape nak kategori kan...huuhuhuh

oklah..papew pown,aku harap korang doakan kejayaan aku untuk wakil johor taekwondo kew sukma tahun depan ok..terima kasih sebab doakan aku kepada yang sudi doakan..tuhan jew dapat balas....

sekian..

0 comments:

Post a Comment