UPSR beb!

salam..hallop! pew habak semua yang membaca blog aku..??aku doakan korang semua sihat yea...uhuhuh...erm,oklah entry kali ni aku mengucapkan good luck dan selamat maju jaya kepada semua adik-adik yang menduduki peperiksaan besar iaitu UPSR (Ujian Penilaian Sekolah Rendah) huuhuuhuh...aku harap korang semua dapat membuat sebaik yang korang boleh ok...do ur best! jangan sia-siakan penat lelah korang belajar selama ni k...uhuhuh...

citew pasal UPSR ingat lagi aku mase aku amik UPSR dulu...ahahahhaha..bace buku jangan ler harap..esok mau exam ari ni sempat g main bole dulu ngan member..tido ntah wat benda yang tak berfaedah ntah...tak risau langsung nak exam mase tue..kalau tengokkan mmg cam nak hentak jew kan...bhahahahhaha tapi ape leyh wat....ish-ish...seb baik lah aku nyew result ok kalau tak..mau kena haruk ngan ibunda aku.....bhaahahhahahaha

taun ni UPSR time puase..ahahaha,aku simpati kat korang mesti double penat kan korang(yang amik UPSR) sebab pakai otak g dah lah takleyh makan..ahahahahha...takper-takper kalau tak tahan buka jew...bhahahahahhah...aku ajar budak-budak wat jahat...ish takguna2...aaahahhahaa

ahaha...oklah,sampai sini jew aku bersajak,uhuhuhuh...aku harap budak-budak UPSR taun ni succes selalu dan tidak gelabah wat exam korang nanti...ok...ahahaha...kalau nak tiru tu pandai-pandai ler kalis....tiru sekali dua takper...tak dosa..ahahahha.....jadahnyew aku merepk,haih

sekian.

0 comments:

Post a Comment