Ramadhan


salam...aku ucapkan kat semua pembaca-pmebaca setia blog aku yang tak lawa mane pown.aku harap korang tak bosan membaca blog aku yang merepek selalunye...ahahahhaa..ok aku rase masih lom terlambat untuk aku ucapkan kepada semua SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN yang menjelma nie...adeh ayat aku tonggang langgang ler...sori..

erm,aku harap semua dapat menahan dan nafsu daripada lapar dan dahaga..kalau nampak orang bukan islam makan depan kite...kite senyum jew...walaupon dalam hati jam nak tomoi jew dierowg tu yang tekreti bahasa yang kite puase....uhuhuhuhhuhuuh

adeh..ahahahahha..tahun ni tempat aku cam sunyi jew bulan pose nie...ye lah bunyi mercun takder...boring beb,cam bukan bulan pose...adeh bosan bosan...ahahahaha...cuba lah kasi kelonggaran kew..satu orang leyh main 5 jenis mercun kew lam satu hari...ok lah jugak...takder lah nak sunyi jew an...adeh......

aahahha..aku tau aku merepek,takperlah kalau aku merepek pown nak wat camne dah lumrah...huhuuhhuu...oklah...aku nak ucapkan selamat berpuase dan selamat berbuka dan selamat bersahur kepada semua pembaca blog aku yang beragama islam dan jadikanlah bulan ini bulan untuk kite menambah kan ibatdat kite kepada tuhan...ceh ceh ceh...aku jadi ustaz.....
jadahnyew.....
ahahahahhah

sekian..

0 comments:

Post a Comment