hallo...

salam....sori lame tak update ler...huhuhuh,aku bz dgn kejew..adeh kusut-kusut..erm..jadi,dah lame aku tak update banyak benda yang belaku selama aku tak update seperti kemalangan motosikal dan lori yang menimpa kawan aku,dan kerosakan phone aku yang aku beli sendiri guna duit aku yang amat drastik rosak nyew..dan banyak lagi..adeh ape aku merepek nie...

huhuhu..ok nak cite pasal...erm...hari tu pada tanggal 16-20 ogos aku di hantar untuk ke program PERHIMPUNAN PERPADUAN & INTEGRASI PEMIMPIN MURID..adeh panjang betul name die...bile owg tanye "owk ikut program ape..?" fuh jenuh tu nak menghafal dan menjawab name program tue...adeh..huhuhuhhuh..jadinye aku terlibat dalam bahagian JK LAPORAN & DOKUMENTASI dan aku sebagai photographer bahagian tu bersama dengan kawan aku ejal..huhuhuhuhu...

ape yang aku leyh ckp...mmg best....huhhu..dan banyak pengalaman aku dapat..seperti mengambil gambar TIMBLAN PERDANA MENTERI kite...huhu....MB johor...huhuh...dan yang lain2...ahahaha...tapi aku terharu.....wargh! mase hi-tea ngan TENGKU MAHKOTA JOHOR aku tak dapat masuk...argh! aku sangkut kat scan fever cam lancau yang wat fitnah ckp aku demam...argh! padahal suhu badan aku baru 36 jew...hesh! melepas mau ambik gambar TENGKU MAHKOTA JOHOR....damn!wuwuwuwuwuwuuw.....

erm...oklah..kalau aku tulis panjang2 pown nanti bosan lak...huhu...anyway aku ade letak 2,3 keping gambar yang aku amik mase program tu..dan aku nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa nie....jasamu tetap ku kenang...ahahha..jadahnyew....

gambar di dataran jb
(aktiviti senam erobik)



Y.A.B Timbalan Perdana Menteri Malaysia


SMK Teknik JB dijemput menjayakan program
senaman aerobik



SMK Tun Fatimah

ade banyak g gambar..adeh,tak sempat nak transfer akibat daripada internet keslowan skang ini...huhhuhh...gambar-gambar yang lain..kalau diberi kesempatan aku masukkan ok...huhuhuhhuhu.....tidak di lupa..tahniah kepada SMK Impian Emas kerana di beri pernghargaan pada hari terakhir program tersebut.....tahniah korang!

sekian...

2 comments:

Hakim Ishraf said...

wahhhh giler laa!
melepas amik gmbr tengku yem

nashru said...

tau takper...sedih gile.........

Post a Comment