sukma oh tidak!

salam sejahtera aku ucapkan kepada pembaca blog aku..ketika aku menulis post ini aku sedang melihat SEAN KINGSTON perform kat "shout award" lagu "fire burning" dan sedang menunggu sayang aku mcg..uhuhuh..jadahnyew..jadinya aku bosan so aku bosan aku nak cite pasal first aku g trainning untuk selection sukma yang akan diadakan sebelum bulan puase ini..ape..?? korang malas nak bace..? peduli ape aku..aku nak tulis gak...ahahahahhaa

jadinya citew nyew begini,hhuuuh..pada 12JULAI2009 hari ahad lepas aku ada dapat mcg dari master aku yang mengatakan ada trainning untuk state kat stadium larkin..pada hari khamis dan ahad...so aku pergilah khamis yang lepas ke trainning tersebut yang bertarikh 16JULAI2009,pada mulannya aku ingat ramailah kan manusia yang trainning same-same.dan aku menjangka bahawa budak melayu pown ramailah juga..sebab sir aku ckp ini untuk johor..ahahahaha,jadinya aku dengan semangat nyew pown pergi..

ok,setibanya aku disana..pada mulanya ada member macha aku sorang dah datang pastu ada budak cine datang..pastu kiterowg duduklah berbual-bual..ahahahahah,trainning tu start pukul 5.30 dan pada cam 5.20 ada sorang cine lagi datang..ok pastu lam 5.30 takder sape2 muncul lagi..dalam hati aku berkata "TAKKAN NI JE KOT!!" argh!...pastu start lah trainning..bapak arh fizikal test die..thumbs up beb..ahahahaha..nafas kuda aku terus..ahahahah...pastu coach tu ckp.."it's just a beginning" lebih kurang die ckp begitu..dan aku tau maksudnye,selepas coach aku berkata begitu muka aku macam namapk hantu JO-ON beb..ahahahah

jadahnyew itu baru permulaan..nanti dah nak dekat selection tak kew mati aku kena train gile babeng..wargh! ok selepas setengah jam gitu trainning belansung ada 2 owg dak lagi sampai dan mereka adalah macha..oh tidak aku sorang jew melayu,korang cuba bayangkan aku sorang jew melayu time rest pusing kiri ckp tamil pusing kanan cakap cine..bapak arh! mane satu ni..pening dowh....

selepas abes trainning aku pulang ke rumah dalam keadaan orang sebulan tak mkn..ahahahahah..sakit kakai aku argh!!..

oklah...korang doakan kejayaan aku dalam selection nanti k.....

sekian..~

0 comments:

Post a Comment