OhOi Hoi!

sesungguhnya hidup aku sangat bosan dan lain-lain perasaan pada minggu ini..argh! nak tau sebab ape..parapapa..jeng jeng jeng..pada minggu ini kerja rumah aku sangat banyak lagi-lagi add math! argh! damn! tidak kah cikgu tu tau aku ada kejew lain gak selain nak ngadap subject die jew nyew kejew...argh! kasi kerja mcm kasi ape..kalau boleh satu buku tu boleh habiskan satu buku tue dia kasi kerja..cet! nasib baik tadi hari last die ngajar kelas aku..minggu depan cikgu baru!!! yeah!! agak ok juga lah cikgu baru yang ajar kelas aku nanti ahahahah...

itu yang pertama,yang kedua lak..sayang aku tak datang skula..akibat kena quarentine..damn! aku rindu die beb..rindu gile..dah dekat seminggu dowh aku tak jumpe die..ari tu jumpe pown kejap sajew...argh! sayang aku ckp die sampi minggu depan..minggu depan baru die naik..sob. sob. sob. sedih nyew.....sedang menunggu minggu depan untuk jumpe sayang aku..rindu beb kat die...rindu gile...

yang ketiga..akibat oleh seorang lagi guru yang cakap agak berbual lah yea..memang kalau die berbual leyh wat novel atau pown leyh wat filem...name cikgu itu R(bukan name sebenar) sesiapa yang skula ngan aku mungkin mereka tau..cikgu itu cikgu koko...argh! dam! skula aku ada wat lawatan..pada mulanye aku dah reserved ngan die dengan berkata:

aku:"cikgu nanti g ganu reserved kan tempat sya yea,sya nak g nanti sya bayar"
Cikgu R:"ok,nanti cikgu reserved kan"

adakah anda semua tau apa yang terjadi..3 hari selepas pengumuman tentang lawatan itu die umumkan die perhimpun..lalu aku pergi berjumpe ngan die...boleh die ckp dah penuh..argh!! rase seperti ingin membuat smackdown ala-ala gaya BATISTA.argh!

dan yang keempat...aku bosan sebab tiap2 hari pada minggu ni lepak pasar..dan tiap2 hari nampak muka makcik yang punye kedai minum kat situ..argh! suyh anak pompuan die kew jage...ahahahahha takder lah memain sajew.....

ok
sekian...

0 comments:

Post a Comment